Skrev en dikt & hittade tillbaka till mitt "inre" barn...

publicerat i personligt;

Denna sommar som många andra, handlar för mig om att ha tid att kalibrera mitt system och se om jag är där jag vill vara just nu i mitt liv.

Denna sommar har jag kommit närmare mitt "sanna jag" vilket också har fått mig att hitta tillbaka till mitt "inre barn".

Bland annat skrev jag massor av dikter när jag var i tonåren. Jag skrev dem snabbt, spontant och rakt från hjärtat.

Imorse efter min meditation, tog jag papper och penna och skrev ned denna dikt på 10 min. Något jah inte gjort på över 25 år. Och det bästa med en oberoende blogg och ett driv av att leva spontant & fritt är att jah bjuder på dikten här nedan 😜

LIFE IS HAPPING
ALL AROUND US
ALL AMOUNG US

LIFE IS HAPPENING
INSIDE OF YOU
IN EVERY CELL OF YOU

LIFE IS HAPPENING
RIGHT NOW
IN EVERY BREATH RIGHT NOW

LIFE IS HAPPENING
IN ALL THE ACTIONS OF YOURS
IN ALL THE THOUGHTS OF YOURS

LIFE IS HAPPENING
AND AS SAD AS IT CAN MAKE YOU
THE HAPPIER IT CAN MAKE YOU

LIFE IS HAPPENING
AND IT'S BEUTIFULL
JUST AS YOU ARE BEUTIFULL


Önskar dig det bästa idag ❤️
Kramar Mia ❤️

Kommentera inlägget här :